понеделник, 13 ноември 2017 г.

Така ще ме познаеш ли...

Когато всичко спитогава ме погледни ... Да ме видиш такава, каквато и аз забравих да се познавам. С несресана коса и рошави мисли. Със съмнения, които пълзят по мен и ми скриват просторите. А аз една мъничка и уязвима ставам многоточие в нощта и чакам изгрева. И теб понякога. Да дойдеш с него. Да отвориш прозореца на стаята и да изтупаш паяците. Да им разплетеш мрежите.  Да ме съблечеш... Но тогава, когато си ме видял, когато всичко спи.  Без грим, със вълнени чорапи и пухена пижама на  сърнички. Такава познаваш ли ме? Знаеш ли, че очите ми стават езера в тъмното,  които преливат на пълнолуние. Опитват се да удавят вълчия вой на страховете ми.  Много са…104! Хората броят овце вечер, за да заспят, а аз си броя страховете. За да съм точна, когато смятам себе си. И изборите си. Ти ще можеш ли да стигнеш дъното в очите ми! Да броиш с мен? А да прогониш страховете ми?  Въобще  ще ме видиш ли такава - мъничка, трепереща, слаба? Ще можеш ли да ме обичаш с изгрева...Тогава...преди това недей. Гримаса е!

текст: AntOurAge
снимка: от нета
https://www.facebook.com/theantourage/

Няма коментари:

Публикуване на коментар