четвъртък, 19 април 2018 г.

Не ми говори за времето

Забранявам ти да ме питаш за времето!
Не и ти! С теб не мога да говоря за ... времето... Баналност!
Може да говорим да раждане - на чувства, на хора, на проблеми... Тривиалност!
Може да говорим за живота - нашия, на другите планети, задгробния, на едноклетъчните... Реалност!
Може да поговорим дори за смъртта - твоята, моята, на душите ни, дали ще боли, кога ще се случи, как би ми я причинил дори... Уникалност!
Може да говорим за птичките и пчеличките - как се търсят, как свиват гнездо, как учат малките си да летят и се разделят после с тях... Единност!
Може да говорим за коли - ти за механиката, аз за цветовете, но можем... Наивност!
Само не ме питай за времето ... без теб време не съществува... няма го! Нула! Отмерва само вакуума помежду ни... Безпощадност!

текст: AntOurAge
снимка: нета

https://www.facebook.com/theantourage/

Няма коментари:

Публикуване на коментар