четвъртък, 21 юни 2018 г.

Бях

Бях романтична. Бях. Отрезнях. Разбрах, че е прахосване единият да посажда надежди, планове, да ги полива, а преди да разцъфнат, другият да мине с косачката и да ги изравни с тревата. Вече натиках романтичните си фантазии в едно ъгълче дълбоко в мен. С надежда. Но май и за нея ще има място там.
Бях сантиментална. Вече притръпнах. Както се свиква с жиленето на коприва. Първите пъти се подуваш. И плачеш. И боли. После осъзнаваш и научаваш, че това е полезно. Засилва кръвообръщението. Подхранва силата ти.
Бях всеотдайна. Бях. Сега съм всепреценяща. Наблюдавам действията. Правя жестове. Очаквам взаимност. Но не я прося. За нея не моля. Усещам дали я получавам с желание или по задължение. И жалко във втория случай... защото след това не се раздавам изцяло. А обичам да е иначе.
Бях влюбена. И толкова. Тук обяснения няма. След любовта просто друго няма. Бях!

Текст: AntOurAge
Снимка: интернет
https://www.facebook.com/theantourage/

Няма коментари:

Публикуване на коментар