четвъртък, 28 юни 2018 г.

Друга

Здравей! Не ме ли помниш? Аз съм онази, с която се запозна там ... случайно. Онази, която постоянно ти пишеше и досаждаше... Е не, не, сега вече и през ум не ми минава... Онази, която вярваше сляпо на всяко удобно детинско обяснение. Хм, вече се съмнявам дори в сложни конспиративни схеми. Онази, която не пресмяташе жестове на взаимност. Сега вече сякаш всичко е обмислено.
Онази, която искаше да гради бъдеще и дом с теб в центъра. Ами сега, сама изградих дом около душевността си и изживявам бъдещето, което ми се случва. Онази, която се обличаше по начин, който привлича погледи. Сега търся да срещна погледи, които са устремени отвъд видимото.
Май наистина не ме позна. Като се замисля... няма как ... аз съм вече друга.


текст: AntOurAge
снимка: интернет
https://www.facebook.com/theantourage/

Няма коментари:

Публикуване на коментар