неделя, 17 юни 2018 г.

С грим от хармония

Надраснах ги. Желанията за излишни драми. Детинската настоятелност. Съветите как да накараш някого да изпълнява желанията ти. Просто израствам. С всяка трудност. С всяка недооценка. Приемам я. Обмислям. И продължавам. Вече не ме е срам да питам. Да изказвам мнение, което е различно. Да изложа собствената си позиция. Но не споря. Не убеждавам. Обяснявам и толкова. Тръшкането и сърденето оставям за децата. Стремя се да не нарушавам спокойствието си. Още не съм му се нарадвала. И дано никога не му се. Твърде ми е ценно. Намерила съм си влечения, които успокояват ритъма ми. Разведряват душата ми. Приятели, които провокират ума ми. Предизвикателства за тялото ми. Хармония! Винаги има място и за допълнителни мечтания. Но вече няма да бъдат на всяка цена! Вече ги допускам, ако харесат изградения ми свят. Тук, в сърцето ми. Вече съм склонна единствено да внасям допълнителнен цвят към моята хармонична дъга. Няма да позволя повече да избелява. Сивата скала оставям за дрехите си. Сивото подчертава пъстрите очи. Черното от драматичните душевни бурите ще използвам под формата на черен грим. Допълвам с блясък и усмивка. Воала!


текст: AntOurAge
снимка: интернет
https://www.facebook.com/theantourage/
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар