понеделник, 8 януари 2018 г.

Семпло за себе си

Наивна съм, обичам простички неща. И не съжалявам. От сложностите бързо остарявам. Душата сякаш многопластово се къса, когато с игрички я поръсваш. С чисти, семпли жестове ще ме спечелиш. Отдавам  искрена взаимност, ако споделяш. Ако пък театри майсторски изнасяш, дори за кухи благодарности ще има да почакаш. Простичка съм и това е. С мен честно се играе. Подмолни течения не ме вълнуват, лоши помисли в мен рядко бушуват. Нямам време за интриги, сили за анализи спести ми. Тук, в очите ми дълбоко погледни, потърси, избери. Свое кътче, ако видиш, искрено е, приеми го. Внезапен курс към щастието се поема, стига да вярваш в безвремие. Ако ти е скучно - напусни. Ако ме обичаш - остани. Това е, друго няма, писнало ми е от излишна драма.

текст: AntOurAge
снимка: нета
https://www.facebook.com/theantourage/

Няма коментари:

Публикуване на коментар