петък, 23 март 2018 г.

Моето ми стига

Омръзна ми да съм светулка. В безкрайната тъма навред. Да озарявам пътища и миши дупки. Да поръсвам светлина над чужд куплет. В хаоса от мисли да въвеждам ред. Омръзна ми да бъда снегояд, разтапящ хоризонтите от лед. Да нося топлина и пролет на зимуващи в полет. Омръзна ми да съм посока. На изгубили се в общата масовка. Да съм крила и небосвод. Сред души, загърнати с покров. Омръзна ми да гоня все чуждите мечти. Да търся сред усмивки хора. Запомнили какво е да летиш. Омръзна ми да съм художник. На блянове, превърнати в картина. Да влагам своето в общото. А резултатът все да не достига. Омръзна ми да съм "Ти можеш!". И да превръщам в цвете всяка стигма. Да горя като за трима. Тон да давам на сърца, за да забият в рима. Да припомням каква наслада е да си човек. На мен...моето ми стига. Дефицитът все е в чуждия сюжет. 

текст: AntOurAge
снимка: нета
https://www.facebook.com/theantourage/

Няма коментари:

Публикуване на коментар