Желанието е онази сила, която ни подтиква към действия. За жалост често
недообмислени. Учат ни “в бизнеса желанията не бива да имат край”. За да си
находчив, е нужно да вярваш, че може още нещо да се направи, да се
усъвършенства, да се допълни, за да имаш повече полза, респективно печалба.
Това е целта - печалба. Пазарната икономика се движи от инициативността. А тя е
в пряка връзка с възможността за печалба. С хората напоследък сякаш става нещо
подобно. Допълват се, попълват се с филъри, екстеншъни и други видове
"пластмаси". Уж се усъвършенстват, а всъщност се превръщат в нечии
копия. За жалост не на стойностни личности, а на носещи “печалба”. И така
готовият продукт тръгва своя път - излага се за продажба, за да бъде “оценен”,
а всъщност купен и употребен. Някак удобно неразбрано остава правилото, че е
печеливша стратегия да си уникален, разпознаваем... Затова е нужна идея, мисъл,
усилие, разходи за проучване. А за тях се иска инвестиции. Накрая излиза, че
“копирам-поставям” е също в някаква степен задоволително. Разбира се
посредствена. Все пак желанията на копията са далеч по-безинтересни и
предсказуеми и се различават от желанията на оригиналните, креативните. И всеки
е прав по своему.
А моето желание, тук и сега, е свободното пространство в тази пазарна ниша
на копия да се изчерпа в най-скоро време.
Нека бъдем успешен оригинал, а не посредствени копия!
текст: AntOurAge
снимка: нета
Няма коментари:
Публикуване на коментар