понеделник, 9 април 2018 г.

До изчерпване на количествата


Желанието е онази сила, която ни подтиква към действия. За жалост често недообмислени. Учат ни “в бизнеса желанията не бива да имат край”. За да си находчив, е нужно да вярваш, че може още нещо да се направи, да се усъвършенства, да се допълни, за да имаш повече полза, респективно печалба. Това е целта - печалба. Пазарната икономика се движи от инициативността. А тя е в пряка връзка с възможността за печалба. С хората напоследък сякаш става нещо подобно. Допълват се, попълват се с филъри, екстеншъни и други видове "пластмаси". Уж се усъвършенстват, а всъщност се превръщат в нечии копия. За жалост не на стойностни личности, а на носещи “печалба”. И така готовият продукт тръгва своя път - излага се за продажба, за да бъде “оценен”, а всъщност купен и употребен. Някак удобно неразбрано остава правилото, че е печеливша стратегия да си уникален, разпознаваем... Затова е нужна идея, мисъл, усилие, разходи за проучване. А за тях се иска инвестиции. Накрая излиза, че “копирам-поставям” е също в някаква степен задоволително. Разбира се посредствена. Все пак желанията на копията са далеч по-безинтересни и предсказуеми и се различават от желанията на оригиналните, креативните. И всеки е прав по своему. 
А моето желание, тук и сега, е свободното пространство в тази пазарна ниша на копия да се изчерпа в най-скоро време. 
Нека бъдем успешен оригинал, а не посредствени копия!
 
 
текст: AntOurAge
снимка: нета

Няма коментари:

Публикуване на коментар