понеделник, 14 май 2018 г.

Не, не те обичам...

Попитах го дали ме обича....а той рязко и категорично каза Не!
... Не те обичам. Просто когато някой друг се доближи близо до теб, ми се иска да те дръпна силно и да изкрещя "Тя е моя. Само моя!". Искам да забраня дори на вятъра да те докосва и да разпръсква аромата ти към други. Искам всяка сутрин да бъда онзи слънчев лъч, който целува клепачите ти и те кара да се усмихваш в полусън. А вечер да бъда падащата в очите ти звезда, която те кара да си пожелаеш...мен. Искам да знам какво сънуваш, от какво настръхваш, колко ти е студено, как си обичала, защо си си тръгвала... Искам да знам всичко за теб. Искам да ми омръзнеш. Искам да те няма, ако ще те имам по-малко от вечност. Защото мисълта, че утре може да не те видя, нарушава нормалния ми сърдечен ритъм . А идеята, че един ден ще си отидеш от мен, ме изпълва с ужас. Не те обичам. Просто не мога да си представя нещо толкова просто като дишането без теб. Като спането. Като обичането. Егоистично, нали...Затова не, не те обичам! Не искам!


текст: AntOurAge
снимка: нета
https://www.facebook.com/theantourage/

Няма коментари:

Публикуване на коментар